Zrzut ekranu z Pokerdom
Zapisz RSS

Pokerdom

Texas Hold'em

Po pierwsze, istnieją główne rundy 5 w grze Texas Hold 'em:
• Pre-Flop
• Flop
• Zakręt
• Rzeka
• Rozgrywka

Istnieją również decyzje 5, które możesz podjąć podczas formowania rąk w Texas Hold'em:
• Bet - Aby umieścić początkową kwotę żetonów na stole lub pieniądze w puli.
• Call - Aby dopasować zakład poprzedniego gracza.
• Podbicie - Aby obstawić zwiększoną liczbę żetonów w porównaniu do poprzedniego gracza.
• Muck (lub Fold) - Aby opuścić rozdanie i dać karty zakryte do Dealera.
• Check - Aby zdecydować, aby nie podejmować decyzji w tym momencie. Możesz być zobowiązany do podjęcia decyzji później w trakcie rundy.

Przycisk i rolety rozdającego

Gra rozpoczyna się od wydania jednej karty każdemu graczowi. Gracz z najwyższą kartą pokazany jest jako przycisk rozdającego. Każde kolejne rozdanie zaczyna się od gracza, który otrzymuje przycisk rozdającego, który po każdym zagraniu jest przekazywany zgodnie z ruchem wskazówek zegara dookoła stołu. Karty rozdawane są zgodnie z ruchem wskazówek zegara, zaczynając od osoby podążającej za rozdającym po lewej. W środowisku online tabele są stale aktywne, więc pozycja przycisku rozdającego zwykle jest już ustalona po dołączeniu do stołu. Przycisk rozdającego reprezentuje teoretyczną pozycję rozdającego. W środowisku na żywo ta osoba może rzeczywiście rozdawać karty, ale w większości kasyn i na pewno w Internecie, The House (the venue) rozdaje karty.


Przed flopem są dwa zakłady typu blind, aby utworzyć pulę początkową. Zakłady w ciemno są składane przez dwóch graczy siedzących po lewej stronie krupiera. Gracz siedzący obok przycisku, stawia (obstawia) kwotę małej w ciemno. Jest to ustawione jako połowa dolnego limitu tabeli. W naszym przykładzie 20 / 40 będzie to 10 USD. Gracz siedzący po jego lewej stronie umieszcza Big Blind. Jest to ustawione w wysokości równej dolnemu limitowi (20 USD w naszym przykładzie). Te przymusowe zakłady zapewniają pulę, w której mogą rywalizować ludzie. Nazywają się Małe i Duże, z oczywistych powodów - z powodu ich względnej wielkości. Nazywają się blindami, ponieważ gracze robią te zakłady przed otrzymaniem jakichkolwiek kart i dlatego są ślepi na swoje karty. Może się to wydawać trochę niesprawiedliwe dla tych graczy, ale pamiętaj, że przycisk Dealera będzie się poruszał następnym razem, a dwaj nowi gracze będą Małe i Duże w ciemno. To gwarantuje, że każdy zostanie Dystrybutorem, małą w ciemno i dużą w ciemno.

Ślepe kary

W przypadku, gdy z jakiegoś powodu nie zauważysz, że zwróciłeś się do małej lub dużej ciemnej - bez opuszczania stołu - (taka akcja nazywana "siadaniem na zewnątrz"), po powrocie do stołu obowiązuje kara:
Za zaginięcie małej w ciemno - musisz zapłacić karę równą wartości dużej ciemnej. Jest to dodatkowa kwota dla osoby, która w tym momencie jest naturalnie Big Blind.
Za zaginięcie dużej ciemnej - lub małej i dużej w ciemno - musisz zapłacić karę równą wartości dużej ciemnej i inną równą małej w ciemno. Ta mniejsza kwota trafia bezpośrednio do puli (żetony / pieniądze, które są uprawiane) i nie wlicza się do zakładów gracza dotyczących gry. Nazywa się to Dead Bet.

Pre-flop

Każdy gracz otrzymuje dwie zakryte karty (zwane także kartami Hole, pocket cards). Osoba siedząca po lewej stronie pozycji dużej ciemnej jest pierwszą osobą, która może działać. W tej rundzie ma trzy opcje. Może dzwonić, podbijać lub grzebać. Jeśli uda mu się, jak już wspomniano, odrzuca swoją rękę, a akcja przechodzi do następnego gracza po lewej. Jeśli zadzwoni, dopasuje wartość zakładu wymuszonego Big Blinds (20 USD w naszym przykładzie 20 / 40). Jeśli zdecyduje się podbić w grze Fixed Limit, może podbić tylko o kolejne 20 USD, do 40 USD.

W grze Fixed Limit maksymalny zakład początkowy 1 i trzy przebicia w jednej rundzie. Wszystkie trzy rodzaje podbicia mają określone nazwy:
• Podnieść
• Przebij ponownie
• Czapka z daszkiem

W naszym przykładzie 20 / 40 podczas The Flop początkowy zakład wynosiłby 20 USD, podbicie byłoby o kolejne 20 USD - co oznacza, że ​​gracz postawił 40 USD, ponowne przebicie miało wynieść 60 USD, a limitem byłoby kolejne 20 USD, który wynosi 80 USD. Po zdobyciu czapki nie wolno było podbijać podczas tej rundy. Pamiętaj, że zakłady i podbicia na turnie i riverze będą dokonywane na wyższym limicie (zobaczymy to później). Ostatecznie, konsekwencja dozwolonych podbić wygląda następująco: zakład, przebicie, przebicie, cap.

Wróćmy teraz do gry. Akcja odbywa się zgodnie z ruchem wskazówek zegara przy stole, co wymaga od każdego gracza podjęcia decyzji, czy należy sprawdzać, podbijać lub grzebać według własnego uznania, dopóki nie osiągnie gracza na pozycji małej w ciemno. Zasugerujmy, że wszyscy dzwonili. W naszym przykładzie 20 / 40 oznaczałoby to, że wszystkie zaangażowały 20 USD do puli. Teraz kolej na małą wróżkę. Pamiętaj, że na początku rundy ta osoba postawiła już kwotę równą połowie dolnego limitu (10 USD w naszym przykładzie). Z tego powodu, jeśli ten gracz zdecyduje się zadzwonić, będzie musiał tylko dodać 10 USD do puli (co daje 20 USD w swojej sumie). Oczywiście może również podnieść do 40 USD lub błoto.

Tak więc dzieje się, gdy akcja przenosi się na dużą ciemną. Ten gracz wpłacił już 20 USD do puli. Teoretycznie Pre-Flop może być uważany za zakończony, ponieważ wszyscy popełnili tę samą kwotę, ale ponieważ Big Blind jest jedyną pozycją, która nie podjęła jeszcze decyzji w oparciu o jego karty, może to zrobić w tym konkretny moment. Może podbić (do 40 USD), sprawdzić lub zbić. Zazwyczaj gracz nie może sprawdzić, gdy na stole są pieniądze, ale w tym konkretnym przypadku gracz na pozycji dużej ciemnej może faktycznie sprawdzić.

Ważne jest również, aby pamiętać, że w większości przypadków, jeśli nadal masz opcję, szczególnie na samym początku gry i w pierwszych kilku rundach, powinieneś lepiej sprawdzić, zamiast mucking your hand. Daje ci to więcej możliwości, ponieważ wciąż jesteś w grze i zawsze możesz otrzymać karty, które poprawią twoją rękę. W przypadku, gdy gracz na pozycji Big Blind zdecyduje się na podbicie, gra tradycyjnie kontynuuje zgodnie z ruchem wskazówek zegara stół, dopóki wszyscy gracze nie wezwą lub nie spasują swoich kart. Po zakończeniu wszystkich regularnych rund gra trwa, dopóki wszyscy gracze nie wpłacili tej samej kwoty do puli lub nie zgubili swoich kart. W bieżącym przykładzie pozwolimy sprawdzić gracza w Big Blind.

W tym przypadku runda Pre-Flop jest uznawana za zakończoną, a wszystkie żetony są zbierane i umieszczane na środku stołu.

Flop

Krupier rozdaje trzy odkryte karty na stole. Karty te są tradycyjnie nazywane kartami wspólnymi lub kartami planszowymi i, jak sama nazwa wskazuje, karty te są udostępniane wszystkim graczom przy stole, aby pomóc im ukończyć grę w pokera. Kiedy rozdawane są karty wspólne, pierwszą osobą, która musi podjąć decyzję, jest gracz znajdujący się po lewej stronie przycisku rozdającego. Zwykle jest to osoba w pozycji małej w ciemno, ale na wypadek, gdyby ta ostatnia została zmuckowana, to następny gracz jest pierwszym, który rozpoczyna akcję. Ten gracz może albo sprawdzić, albo postawić zakład. Akcja toczy się dalej, dopóki każdy gracz nie będzie miał szansy sprawdzić, sprawdzić (jeśli był zakład lub podbić), podbić lub zbić. Po obstawieniu lub podbiciu każdy gracz musi dopasować się do postawionego zakładu, przebić ponownie lub poskromić, aby kontynuować akcję. Zazwyczaj wszyscy gracze sprawdzają podczas rundy. W tym przypadku do puli nie zostaną dodane żadne pieniądze, a runda będzie skończona.

Koniec rundy nastąpi, gdy wszyscy gracze wezwą (lub spasują) i postawią taką samą kwotę.

Zakręt

Rozdający umieszcza na stole czwartą odkrytą kartę wspólną. Znów gracze, zaczynając od gracza po lewej od Dealera, mogą sprawdzić, postawić lub zbić odpowiednio. W każdym razie, w tej rundzie (i następnych) wszyscy gracze powinni obstawiać i podbijać zgodnie z wyższym limitem stołu. Po naszym przykładzie maksymalna kwota zakładu i przebicie w tej rundzie wynosi 40 USD. Akcja jest kontynuowana, tak jak poprzednio, ze wszystkimi graczami, którzy w końcu obstawiają taką samą kwotę lub grzebią w rozdaniu. Ponownie, wszystkie żetony postawione w tej rundzie są łączone na środku stołu.

Rzeka

Rozdający rozdaje teraz kartę odkrytą 5th i jest to ostatnia karta wspólna na stole. Każdy gracz ma teraz siedem kart w sumie: dwie karty własne i pięć kart wspólnych na stole). Te karty służą do stworzenia najlepszej kombinacji pięciu kart. Ponownie, gracz po lewej od dealera jest pierwszym, który działa, a akcja trwa nadal wokół stołu w taki sam sposób jak poprzednio.

Ważna uwaga: w tej lub innej rundzie, jeśli gracz postawi lub podbije, a wszyscy inni gracze zgrywają swoje karty - rozdanie jest zakończone, a gracz, który podjął ostatni zakład lub podbił, zanim wszyscy inni automatycznie wygrywają rozdanie. Poza tym, zwycięzca nie jest zobowiązany do pokazania swojej ręki, mimo tego, że zbiera wszystkie pieniądze do tego momentu.

Showdown

W przypadku, gdy gra jest nadal w toku i wszyscy lub część graczy jest nadal w puli, po River, pozostali gracze powinni porównać swoje karty, aby określić zwycięzcę w ostatniej rundzie zwanej ostateczną rozgrywką. Tradycyjnie gracz z najwyższym układem wygrywa rękę i chwyta pulę. Jeśli dwóch lub więcej graczy ma identyczne ręce, pulę dzieli się między nich z pozostałymi niesparowanymi żetonami trafiającymi do gracza po lewej stronie rozdającego.

Jeśli grasz w profesjonalną wersję Texas Hold'em i chcesz trzymać się wszystkich osobliwości tej gry, pamiętaj o następującej strukturze, która pokazuje, w jaki sposób gracze powinni wyświetlać swoje karty. Pierwszy, który pokazuje swoje karty, jest ostatnią osobą, która podejmuje agresywne działania podczas obstawiania lub podnoszenia w The River. Na przykład, jeśli gracz na pozycji małej ciemnej sprawdza, pozycja dużej ciemnej stawia 40 USD, a wszyscy inni sprawdzają. W takiej sytuacji gracz na pozycji dużej w ciemno wskaże najpierw swoje karty. Jednakże, jeśli ktoś inny podbił (a wszyscy inni sprawdzili lub spasowali), to ta osoba byłaby pierwszą, która pokazałaby swoje karty. Jeśli gracz po lewej stronie może pokonać tę rękę, to on sam będzie wyświetlał swoje karty. Jednakże, jeśli mają gorszą rękę, nie są zobowiązani do pokazania swojej przegranej ręki i mogą po prostu zgnieść. Gdy wszyscy gracze wyświetlą swoje ręce (lub zmuckowane), gracz (y) z najwyższą widoczną ręką wygrywa pulę.

Co dzieje się dalej?

Po wyłożeniu kart wszystkie karty są zwracane do rozdającego, zwycięski gracz zbiera żetony, a przycisk rozdającego zostaje przesunięty zgodnie z ruchem wskazówek zegara do następnego gracza. Ta akcja, jak wspomniano wcześniej, zapewnia, że ​​krupier, mała w ciemno i duża w ciemno są obracane, zapewniając, że wszyscy gracze przy stole grają na wszystkich pozycjach.

Pot Limit

Gry z limitem puli są właśnie tym. Gracze mogą obstawiać gdziekolwiek pomiędzy aktualnym limitem stołu (The Lower Limit podczas Pre-Flop i Flop oraz Higher Limit podczas Turn and the River), a maksymalna kwota w puli i na stole.

Na przykład: dołączamy do gry 20 / 40 podczas Flop. W puli jest 200 USD, a gracz w pozycji Small Blind postawił zakład 20 USD. Następny gracz musiałby postawić 20 USD, aby zadzwonić. Zdobycie całkowitej puli 240 USD (200 (Pot) + 20 (1st Zakład gracza) + 20 (Twoje połączenie)). W takim przypadku możesz podbić do 240 USD.

Na przykład podbijasz o 160 USD. Teraz w puli jest 400USD. Następny gracz musi przynajmniej sprawdzić Twój zakład 180 USD. Oznaczałoby to, że na stole jest teraz 580 USD (200 (Pot) + 20 (1st Zakład gracza) + 180 (Twój Zakład i Podbicie) + 180 (Wezwanie Następnego Gracza) Może on podbić o dowolne miejsce pomiędzy limitem stołu (niższy lub Wyższy, w naszym przykładzie 20 USD lub 40 USD) i 580 USD.

Jak widać, wielkość puli wzrasta wykładniczo i dlatego ten rodzaj pokera może być czasem uważany za bliższy gry No Limit niż Fixed Limit.

No Limit

Zupełnie proste, jak sama nazwa wskazuje, w grze No Limit gracze mogą obstawiać wszystko pomiędzy limitem rundy i całkowitą ilością żetonów. Obstawianie wszystkich żetonów w dowolnej grze pokerowej nazywa się "All In". Może to być spowodowane tym, że zdecydujesz się podbić do pełnej kwoty żetonów lub po prostu skończyłeś żetony podczas tego konkretnego rozdania.
Uwaga: Ponowne kupowanie żetonów PODCZAS rozdawania kart w pokera jest surowo zabronione.
Jeśli podczas rozdania graczowi zabraknie żetonów, ale pozostali gracze nadal stawiają zakład, pulę dzieli się na punkt, w którym gracz stawia wszystkie swoje żetony. Wszystkie kolejne zakłady dokonywane przez innych graczy są przechowywane w osobnym "puli bocznej". W Showdown oryginalny gracz rywalizuje tylko o pulę główną, do której przyczynił się. Wszyscy pozostali gracze rywalizują o OBYDWA. W środowisku lądowym zwycięzca puli bocznej jest ustalany jako pierwszy.

Czasami możesz zobaczyć kilka side potów. Ponownie stosuje się te same zasady. Po raz kolejny gracze rywalizują tylko o pulę, do której się przyczynili.

Omaha

Omaha jest odmianą Texas Hold'em rozgrywaną niemal identycznie, z wyjątkiem tego, że gracz otrzymuje rozdane karty zakryte 4 zamiast dwóch, tak jak w Texas Hold'em.

Pamiętaj, że bardzo ważne jest, aby pamiętać o tym fakcie, ponieważ na wypadek gdybyś tego nie zrobił, prawdopodobnie będziesz miał problemy z definicją objętości kart. Spójrz na ten żywy przykład:
Twoje karty własne to: 5h - 10s - Js - As.
Karty wspólne to: 3d - 4d - 6c - 7c - Kh.

Możesz się zdziwić, ale tutaj, nie zrobisz koloru z Asa wysoko, ani The Straight z 3-4-5-6-7. W tym konkretnym przypadku jedyną najlepszą kombinacją jest układ z Assem high.

Oto najlepsza odpowiedź na pytanie, dlaczego tak się dzieje: W grze Omaha Hold'em twoja kombinacja jest tworzona tylko z dwóch kart własnych i trzech z 5 na stole.

OMAHA HI-LO

Aby wygrać kombinację w Omaha High Lo, powinieneś stworzyć kombinację pokera składającą się z kart 5, w której najwyższa karta nie powinna być wyższa niż 8. Aby utworzyć kombinację lo hand, można użyć asa jako najmniejszej karty (as może być zarówno najwyższą, jak i najsłabszą kartą, aby pomóc ci w stworzeniu odpowiednich kombinacji), strit i flush nie są tutaj liczone jako kombinacje lo.

Zgodnie z powyższym, raczej łatwo zgadnąć, że najlepsze rozdanie w Omaha High Lo składa się z 5-4-3-2-Ace. I pamiętajcie o tym, że strita i kolor nie są tutaj liczone. Lub nawet w przypadku, gdy wszystkie twoje karty 5 będą nosić ten sam kolor (na przykład wszystkie serca), a jeśli kolor nie zostanie policzony, tak, będzie to idealne połączenie dla Omaha High Lo. Musisz też pamiętać, że każda para tutaj będzie liczyła się jako wysoka. W takim przypadku 2-2-4-5-A nie tworzy kombinacji "lo".

Gdy żaden z graczy nie zdoła utworzyć lo-hand, wygrywa gracz z najwyższą ręką. Wręcz przeciwnie, kiedy ae dwóch graczy, jeden z najwyższym układem, a drugi z najsłabszym, podzieli bank. W rzadkich przypadkach gracz z obydwoma możliwymi kombinacjami w jednym rozdaniu bierze zarówno wysokie, jak i wysokie części banku. W trakcie tej gry gracz powinien najpierw wykonać wysokie rozdanie i dopiero wtedy (gdy jest to możliwe) stworzyć lo rękę. I ta sama zasada działa w przypadku ostatecznej rozgrywki: zwycięzca najwyższej ręki jest określany jako pierwszy.

Jak grać w Omaha High Lo?

Jak już powiedziano, gra jest rozgrywana prawie tak samo, jak Texas Hold'em z jedynymi dwiema różnicami: gracze otrzymują karty dziury 4 zamiast dwóch, tak jak w Texas Hold'em, a druga różnica polega na tym, że cała gra Pula jest podzielona na dwie części - jedną dla rąk wysokich, a drugą dla karty Lo. Każdy gracz powinien stworzyć kombinację kart 5 dla kombinacji High hand i Lo dla Lo. Wszystkie wygrane są odpowiednio podzielone. W przypadku, gdy żaden z graczy nie zdołał stworzyć kombinacji lo hand - cała pula trafia do gracza z najwyższą ręką. W przypadku, gdy pojedynczy gracz wygrywa zarówno wysokie, jak i lo ręce - bierze całą pulę.

Strategie Omaha High Lo

Alternatywnie do Texas Hold'em każdy gracz otrzymuje karty własne 4. Pamiętaj też, że ta gra stanie się raczej nieopłacalna dla graczy, którzy nie zdefiniowali przynajmniej podstawowej strategii. Jest to szczególnie ważne, gdy mniej graczy spasuje w pierwszych rundach gry. Zrozumiesz przyczynę tego procesu.

Strategia Omaha High Lo - Zapamiętaj 2 + 3

Aby poprawnie ocenić swoją potencjalną kombinację, musisz zawsze pamiętać, że tylko dwie z czterech kart są potrzebne, aby utworzyć kombinację z tylko trzema kartami 5 na stole. Ta zasada jest bardzo ważna do zapamiętania, aby rozpoznać możliwą mocną rękę. Z drugiej strony na wypadek, gdybyś nie zwracał na to szczególnej uwagi, w trakcie gry twoja ręka może wydawać się wyższa niż oczekiwałeś. Aby stworzyć najsilniejszą możliwą kombinację Lo-hand, zdecydowanie zaleca się zrozumienie i zapamiętanie tych podstawowych 2 zasady:
1. Unikaj żadnych kart par w kombinacji
2. Najwyższa wartość pojedynczej karty w ręce nie może przekroczyć 8

Omaha High Lo Strategy Nuts Lo

Przede wszystkim dajmy definicję "Orzechów lo". Posiadanie orzechów lo hand oznacza najlepszą kombinację. Gracze początkujący mogą nie zdefiniować tego od razu po raz pierwszy, choć jest to dość łatwe i co ważniejsze, to raczej ważne, aby wygrać w Omaha High Lo. Oto mała wskazówka, którą możesz zapamiętać dla wygody: «Nuts Lo» to «2 + 3». Oznacza to, że w przypadku, gdy dwie z twoich czterech kart w twoich zakrytych kartach są dwójkami (2) i asami - trzymasz kombinację Nuts Lo.

Ale powinieneś również mieć oko na karty społecznościowe (karty planszowe, karty na stole), ponieważ trzy z nich składające się z 8 i loer, a karty bez pary zostaną dodane do twojej dwójki i asa i utworzyć możliwie najkrótszą kombinację w Twojej ręce. Kolejna korzystna przerwa dla ciebie zostanie stworzona przez Deuce, 3 i Ace na stole. Tak jak w trakcie gry, dodane zostaną dwie dodatkowe karty wspólne, takie jak 8 lub lo i parę kart bez pary - na pewno będziesz miał Orzechy. W tym przypadku zdecydowanie zalecamy podniesienie zakładu, ponieważ w tej sytuacji masz raczej duże szanse na wygranie przynajmniej puli Lo hand.

Omaha High Lo Strategy Nuts Flush

Jak już pewnie zgadłeś, najlepsza możliwa kombinacja Nuts Flush to Flush. Wszyscy gracze powinni wiedzieć, jak odróżnić Flush Nuts przynajmniej w celu uzyskania oczywistego bliższego do puli. Spójrz na ten przykład:

Twoje karty własne: 2c - Ac
Karty wspólne: Dc - 9c - 7c.

Ponieważ większość twoich przeciwników ma prawdopodobnie Flush hearts, możesz zachować spokój, ponieważ wiesz, że masz najwyższy możliwy Flush - Nuts Flush. Rozpoznanie tego rodzaju kombinacji może znacznie poprawić sytuację w grze i pomóc w określeniu wolumenu dalszych zakładów.

Strategia Omaha High Lo Twoje szanse a szanse przeciwnika

Idealnie powinieneś wiedzieć, jak zdefiniować najlepszą możliwą kombinację przeciwnika i czy na stole są trzy karty tego samego koloru. Musisz zdać sobie sprawę, że w takiej sytuacji przynajmniej jeden z twoich przeciwników może teoretycznie mieć kolor. W tym przypadku, jeśli jesteś 100%, z pewnością twoja ręka nie jest wystarczająco mocna, aby pokonać kolor - musisz spasować. Z drugiej strony na wypadek, gdyby karty wspólne na stole tworzyły lekki strit, jak 3-4-6-8-9, będzie on o wiele lepszy, jeśli masz co najmniej Straight lub rękę wystarczająco silną, by go pokonać, na wręcz przeciwnie - lepiej spasuj.

We wspomnianym przykładzie 3-4-6-8-9 istnieje co najmniej 5 sposobów na utworzenie Straighta z dwiema kartami wspólnymi i 3 z 5 na stole:
• 2-3-4-5-6
• 3-4-5-6-7
• 4-5-6-7-8
• 5-6-7-8-9
• 6-7-8-9-10
Oczywiście przykłady te mogą wydawać się gdzieś pomiędzy fantastyką naukową a faktami, choć wyraźnie wskazują na konieczność zwracania uwagi gracza na możliwe karty przeciwników.

Omaha High Lo High Hands Strategy

Ponieważ ta gra zawiera wiele zwycięskich kombinacji, przygotuj się na fakt, że ich liczba poważnie przekroczy liczbę możliwych kombinacji w Texas Hold'em. Pamiętajcie więc, że Three of a Kind lub Pair to zdecydowanie nie te kombinacje, które często wygrywają w Omaha.

Typowe błędy w Omaha

Jednym z najczęstszych błędów popełnianych przez pierwszych graczy jest to, że są one pomieszane z określeniem wartości kart początkowych po otrzymaniu ich kart własnych. Dzieje się tak dlatego, że większość z nich odkryła pokerowy świat podczas gry w Texas Hold'em i to sprawia, że ​​przeceniają swoje wysokie karty podczas gry w pokera Omaha.

Na przykład para asów wydawałaby się dość silną kombinacją dla PF (preflop), podczas gdy często wydaje się, że nie wygrywa, gdy flop nie pokazuje trzeciego asa.

Innym jaskrawym błędem nowych graczy jest niekontrolowane podbicie w przypadku wysokiej pary tuż po rozdaniu. Takie oczywiste przebicia są zazwyczaj łatwo przewidywane przez doświadczonych graczy, którzy mają tendencję do porównywania zakładów i podbić, czekając na mocną kartę na flopie.

Kolejną oczywistą pomyłką jest nieumiejętność i oczywiste próby blefowania. Co więcej, jest to jeden z tych błędów, które mogą stać się czystą katastrofą, gdy większość graczy ujawni ten blef, porównując poprzednie zakłady i podbicia, więc blef pozostanie nierozsądny. Oto mała wskazówka dla nowych graczy w pokera Omaha: zachowaj uczciwą nazwę i unikaj blefowania, dopóki nie poczujesz się wystarczająco bezpieczny dla zdefiniowanej strategii.

Po przejściu z Texas Hold'em do Omaha, niektórzy nowi gracze zauważą oczywiście paralelę pomiędzy zwykłymi pulami tradycyjnego Hold'em a pulą Omaha High-Lo, które wydają się być znacznie wyższe.

Podczas gdy większość graczy spasuje tuż po flopie podczas gry w Texas Hold'em, gracze Omaha z kartami sztucznymi 4 w dłoniach i ogromną liczbą kursów nie będą mogli spasować swoich kart po pierwszej rozdanie.

Kolejnym częstym błędem dla nowych graczy nie jest składanie kart z Nuts (najwyższa możliwa ręka w danym momencie) po flopie. Na przykład po flopie udało ci się zdobyć Nuts, powiedzmy, że był wysoki z Assem. Co dalej? Gracze będą podbijać, dopóki nie nadejdzie Twoja kolej, aby podjąć decyzję. A kiedy gracze są oczywiste, aby postawić zakład, zamiast czekać na kolor, najlepszą decyzją będzie złożenie kart i wybór lepszej chwili.

Co to jest limit puli?

Pot limit to rodzaj pokera Omaha, który znany jest również jako PL. Oznacza to, że wszelkie zakłady lub podbicia w trakcie tego rodzaju gry mają odpowiadać ilości w puli. Innymi słowy, wielkość puli będzie obowiązywać jako limit podczas rundy licytacji. Maksymalny zakład w pierwszej rundzie licytacji powinien być równy sumie Small i Big Blinds. Na przykład w grze z limitem zakładu 10 \ 20 pierwszy zakład nie powinien przekraczać sumy dużych i małych zakładów w ciemno, pod względem bieżącego przykładu zakład nie może przekroczyć 30. Zatem następny gracz może albo dopasować zakład w wysokości 30, albo podnieść go do 60.

OFC Ananas

Pineapple Open Face Chinese Poker - rodzaj chińskiego pokera, w którym od drugiej tury gracze otrzymują trzy zakryte karty, z których jedną należy złożyć. Przeciwnicy na koniec widzą tylko dwie karty, trzecia pozostaje dla nich nieujawniona.

Gra rozgrywana jest standardową talią kart 52 (od 2 do Ace, bez jokerów). Garnitury są równe. Maksymalna liczba graczy w Pineapple - 3.

Tak więc gra toczy się w 5 turach: 5 + 2 + 2 + 2 + 2

W przypadku fantasy gracz otrzymuje karty 14, z których 13 musi zostać użyty, a 1 odrzucony.

Celem gry jest uzyskanie najsilniejszej kombinacji, aby pokonać przeciwników i zebrać więcej punktów. Gracz z największą liczbą punktów na koniec rundy wygrywa.

Skręt dłoni

Gra rozgrywana jest za pomocą kart 52. Nie ma kart wspólnych ani rund licytacji.

Radzenie sobie z kartami w ręku.

Karty są rozdawane na przemian na ulicach 5.

- 1st street - rozdawane są karty 5.
Gracz musi rozłożyć wszystkie karty 5 w polach

- 2nd street - rozdawane są karty 3.
Począwszy od 2nd uliczny gracz musi rozłożyć karty 2 w pudłach i odrzucić kartę 1.

- 3rd street - rozdawane są karty 3.

- 4th street - rozdawane są karty 3.

- 5th street - rozdawane są karty 3.

Skrzynki

Gracz musi rozłożyć wszystkie karty w trzech polach:

- Front - górna skrzynka z kartami 3 (najsłabsze)
Możliwe kombinacje: trójka, jedna para, wysoka karta itd., Ponieważ w przypadku silniejszych kombinacji należy użyć przynajmniej kart 4.

- Środkowe środkowe pudełko z kartami 5 (średnia)

- Back - dolny pojemnik z kartami 5 (najsilniejszy)

Reguła pudełek: przednia skrzynka nie może pokonać środkowego pudełka, środkowe pudełko nie może pokonać pudełka z tyłu. Kombinacje należy sortować według starszeństwa od dołu w porządku rosnącym. Równe kombinacje są dozwolone. Jeśli ta reguła nie zostanie dotrzymana, rozdanie zostanie uznane za faulowane, a gracz nie otrzyma żadnych punktów.

Potwierdzenie rozpoczęcia gry

Kiedy przy stole siedzi co najmniej 2 graczy, każdy gracz musi potwierdzić, że jest gotowy do rozpoczęcia gry. Gra nie rozpocznie się, dopóki wszyscy gracze jej nie potwierdzą. Aby potwierdzić, gracze muszą wybrać grę w wyskakującym okienku.

Proces gry.

Po rozpoczęciu rozdania na pierwszej ulicy, gracz, który znajduje się po lewej stronie od rozdającego, otrzymuje karty 5. Wszyscy gracze mogą zobaczyć te karty.

Gracz musi umieścić wszystkie karty 5 w trzech polach. Gry są całkowicie otwarte. Gracze nie mają żadnych niejawnych kart. Wszystkie karty są ułożone w pudełka, których zawartość jest dostępna dla wszystkich uczestników. Gracze układają karty jedna po drugiej. Proces układania na pierwszej ulicy jest widoczny dla wszystkich graczy.

Koniec ruchu w 1st Ulica

Gdy gracz wyłoży wszystkie karty, dostępny jest przycisk "Gotowy". Do końca tury gracz może przesunąć dowolną ze swoich kart.

Po zakończeniu ruchu następny gracz otrzymuje karty 5 i tak dalej, aż pierwsza ulica nie zostanie ukończona.

Koniec ruchu na pozostałych ulicach.

Zaczynając od drugiej ulicy i dopóki wszyscy gracze nie mają kart 13, gracze otrzymują trzy zakryte karty i kładą dwa z nich na pudłach. Karta rozwiercania jest odrzucana przez naciśnięcie przycisku "odrzuć". Odrzucając trzecią kartę, otwierają się dwie pozostałe. Gracz nie może przenosić kart wyłożonych na poprzednich ulicach.

Czas na turę.

Każdy gracz ma taką samą ilość czasu, aby wyłożyć karty na każdej ulicy - 2 minut. Począwszy od pierwszej ulicy jest odliczanie. Na drugiej ulicy gracz ma mniej czasu niż na pierwszym i itp. Jeśli gracz jest poza czasem, będzie miał dodatkowy bank czasu - 3 minut. Jeśli gracz używa cały czas, ale nadal ma pozostałe karty, zostaną one umieszczone automatycznie.

Jeśli gracz jest spóźniony, jego karta jest układana automatycznie:

- Karty układane są w kolejności, w jakiej zostały odebrane, najpierw w dolnej linii, potem w środkowej i górnej.

- Zaczynając od drugiej ulicy najpierw dwie karty są układane, a trzecia jest odrzucana.

Jeśli gracz ma rozłączenie z serwerem, uruchamiany jest również "Bank czasu" - 3 minut. Jeśli na końcu wszystkich "Time Bank" gracz nie będzie w stanie nawiązać połączenia z serwerem, jego prąd zostanie automatycznie naliczony i policzony, gracz zostanie przeniesiony do "Sit out" i nie będzie kontynuował gry, z wyjątkiem tych przypadki, w których przeciwnik ma prawo do rozdania "Fantasy". Zgodnie z regulaminem chińskiego pokera "Fantasy" jest kontynuacją aktywnej ręki, dlatego zostanie rozegrany i dopiero po przeniesieniu gracza do "Sit out". Bank czasu wznawia grę po przejściu gracza na inny stół.

Punktacja i bonusy.

Pod koniec podsumowań strony są sumowane. Punkty są przyznawane na podstawie porównania rąk każdego z graczy. W każdej parze porównuje się poszczególne kombinacje: najwyższą z najwyższą, średnią ze średnią i najniższą z najniższą.

W przypadku losowania dowolnej ręki (na przykład obaj gracze mają jednakowy flash na dolnej linii) żaden z graczy nie otrzymuje punktów za tę rękę.

Reguły punktowania.

Istnieją dwie metody oceniania:

- Metoda 2-4
Gracz otrzymuje punkt 1 za każdą wygraną rękę.
Dodatkowo, gracz otrzymuje punkty 1, jeśli wygrał 2 z trzech rąk lub wszystkich trzech rąk.
W przypadku remisu żaden z graczy nie otrzymuje punktów. Jeśli jednak gracz wygrywa z dwoma innymi układami, otrzymuje trzy punkty - po jednym za wygraną i rękę oraz po jednym dodatkowym.

- Metoda 1-6
Gracz otrzymuje punkt 1 za każdą wygraną rękę.
Dodatkowo gracz otrzymuje punkty 3, jeśli wygrał wszystkie trzy ręce.

Faul
jeśli na końcu gracza pojawi się kombinacja z porażką w kolejności ich siły, wtedy ręka jest uważana za faulowaną. W tym przypadku wszystkie jego kombinacje są uważane za przegrane z innymi i nie otrzymuje on żadnych punktów, ale płaci karę w wysokości 6 punktów i punktów bonusowych każdemu z graczy.

Jeśli dwóch lub więcej graczy ma "faul", to ich ręce otrzymują punkty 0 na etapie porównania.

Należności licencyjne

Oprócz punktów za wygraną, gracze otrzymują tantiemy za kombinacje, niezależnie od wyników dystrybucji.

Faule nie otrzymują tantiem.

Inne gry

7-Card Stud

7-Card Stud jest uważany za jeden z tych klasycznych rodzajów pokera, ale jeśli masz pewność, że tradycyjny Texas Hold'em nie jest już dla ciebie wyzwaniem, zdecydowanie powinieneś wypróbować 7 Card Stud. Ta gra polega na tworzeniu najlepszych kombinacji kart 5 z kart 7 w ręku. Podstawową zasadą 7 Card Stud jest zapamiętanie wszystkich rozdanych kart i pełne zdawanie sobie sprawy z potencjału twojego początkowego rozdania. Pomimo faktu, że 7 Card Stud na wiele sposobów jest odtwarzany w ten sam sposób, jak wiele klasycznych gier pokerowych ze względu na podobieństwo wygrywających kombinacji, choć ma szereg różnicowych różnic, na które warto zwrócić uwagę.

Stakes

Jedną z kluczowych różnic 7 Card Stud jest to, że nie stosuje się tutaj żadnych zakładów w ciemno, aby rozpocząć rundę licytacji lub całą grę. Tutaj wszyscy gracze powinni obstawiać zakłady w tej samej wysokości w zależności od ustawionych limitów stołów.

Każdy gracz powinien wykonać przymusowy zakład, który jest również nazywany Ante. Objętość tego rodzaju obowiązkowej stawki zależy od limitów stołów, zwykle w zależności od 10-25% minimalnego wymaganego zakładu. Przy najczęstszych okazjach 7 Card Stud jest rozgrywany z ustalonymi limitami stawek.

Począwszy od strony

Najważniejszą rzeczą tutaj jest zachować cierpliwość, ponieważ te naprawdę silne ręce startowe, które zagwarantują natychmiastową wygraną, mogą pojawić się dość rzadko. Dlatego zanim złożysz karty tuż po flopie, powinieneś przeprowadzić wnikliwe śledztwo i przeprowadzić głęboką analizę wszystkich potencjalnych wariantów z rozdanymi kartami.

Strategia

Jak może ci pokazać twoja praktyka z jakąkolwiek inną odmianą pokera, nie ma nic bardziej wydajnego i wartościowego niż praktyka i głębokie, świadome podejście. Dlatego nie jesteśmy tutaj, aby rozwodzić się nad konwencjonalnym lub ogólnie akceptowanym specjalnym systemem magicznym, który pomoże ci wygrać. Musisz zdać sobie sprawę, że wynik gry, jak również twój osobisty sukces, zależy tylko od umiejętności czytania przeciwnika. W ostatnim czasie zajmiemy się tym problemem bardziej szczegółowo.

Główne zasady

W przeciwieństwie do większości gier pokerowych, tutaj nie spotkasz żadnych kart wspólnych. Każdy gracz otrzymuje tutaj karty 7 w całości. Wszyscy gracze, którzy zdołali dojść do finałowej rundy, powinni stworzyć najlepszą kombinację kart 5 z kart 7 w ręce. Jak zwykle, ta gra jest rozgrywana przy użyciu standardowej talii kart 52. Mianowicie liczba kart określa liczbę osób, które mogą grać w pojedynczej sesji gry. Liczba graczy w Seven Card Stud waha się od dwóch do ośmiu. A teraz obserwujmy cały proces gry we właściwej kolejności. W przeciwieństwie do pokera Texas Hold'em i Omaha, Seven-card stud gra tylko z limitami zakładów. W Seven-card stud nie znajdziesz żadnych rodzajów puli ani limitów puli. W bieżącym artykule rozważymy następujący przykład: 7-Card Stud ze stałym limitem 10 \ 20.

Rozpoczyna się gra

Zanim rozdający rozdadzą graczom pierwsze karty rozpoczynające się od lewej zgodnie z ruchem wskazówek zegara, każdy z graczy powinien postawić obowiązkową stawkę, która jest również nazywana Ante. Ilość Ante zwykle wynosi około 1 \ 5 minimalnego limitu tabeli. Ante gra tutaj tę samą rolę, co blindy w tradycyjnym Texas Hold'em - jest umieszczony, by zacząć wypełniać pulę.

Third Street

Pierwszy układ jest następujący: wszyscy gracze otrzymują dwie zakryte karty. Gdy krupier rozdał dwie karty puchowe dla każdego gracza, rozdaje on jeszcze jedną kartę, ale tym razem odkrytą. Wszystkie odkryte karty muszą pozostać na stole. Teraz każdy gracz ma jedną odkrytą kartę i trzy zakryte karty. Pierwsza runda licytacji nazywa się "Third Street" i rozpoczyna się od gracza z najwyższą kartą według rangi i koloru.

Suits są uszeregowane od najwyższych do: pików, kier, karo i trefl.

Gracz z najniższą kartą jest zobowiązany do wykonania przymusowego zakładu znanego jako zakład "Bring In". Ten zakład jest zwykle ustalany przez tabelę. Podążając za naszym przykładem, z limitami 10 \ 20, tutaj Ante będzie równe 2. Po wniesieniu zakładu wniesionego przez następnego gracza po lewej stronie od gracza, który postawił zakład wniesiony i ma możliwość składania, sprawdzania lub podbijania zakładu, jak zwykle. Kwota podbicia w pierwszej rundzie gry nie powinna przekraczać 10 (dolny limit stołu). Każda runda umożliwia tylko jeden zakład od każdego gracza i trzy podbicia, w związku z tym maksymalny zakład w tym przypadku to 40.

Czwarta ulica

Po tym, jak wszyscy gracze postawili swoje zakłady, rozdający rozdaje kolejną odkrytą kartę tradycyjnie nazywaną "Czwartą ulicą". Na rozdanych kartach kolejna runda licytacji rozpoczyna się od gracza z najwyższą kartą. Kwota podbicia w pierwszej rundzie gry nie powinna przekraczać 10 (dolny limit stołu). Gracz z parą może postawić zakład 20 (wysoki limit stołowy). Po tym wszystkim wszyscy gracze rozpoczynający grę od lewej od gracza, który pokazuje najlepsze karty, podejmują decyzje.

Piąta ulica

Po drugiej rundzie licytacji następna karta jest odkryta i nazywa się "Fifth Street". Tak więc do tego momentu każdy gracz ma w sumie karty 5: karty odkryte 3 i karty własne 2. Kwota pierwszego zakładu w tej rundzie wynosi 20. Kolejna runda licytacji rozpoczyna się ponownie od gracza z najwyższą kartą.

Szósta ulica

Trzecia runda licytacji dobiega końca, a rozdający rozdaje każdemu z graczy ostatnią odkrytą kartę, a ta runda nazywa się "Szósta ulica". Ponownie runda licytacji rozpoczyna się od gracza, który pokazuje najwyższe widoczne karty, a wielkość zakładów przekracza górną granicę.

Siódma ulica

Po rundzie licytacji rozdający rozdaje każdemu z graczy ostatnią kartę, a ta karta zostaje rozdana do dołu. W społeczności pokerowej ostatnia karta w Seven Card Stud jest często określana jako "down and dirty". Po tej karcie następuje ostatnia runda licytacji, a wymagana kwota zakładu jest stabilna.

Showdown

Teraz każdy gracz używa pięciu ze swoich siedmiu kart, aby uzupełnić swoją ostatnią rękę. Po podjęciu decyzji, która kombinacja jest lepsza, wszyscy gracze ujawniają swoje karty, a najlepsze z tych kombinacji kart wygrywa pulę.

Razz

Razz to wariant 7 Card Stud, w którym najlepsze niskie rozdanie wygrywa pulę. Grę można rozgrywać od dwóch do ośmiu graczy. Gra się z talią kart 52 bez jokerów. Każdy gracz otrzymuje w sumie siedem kart, ale tylko najlepsza pięciokartowa najniższa ręka jest używana do określenia zwycięzcy. W odróżnieniu od 7 Card Stud Hi / Lo, w Razz nie ma wymogu "ośmiu lub lepszego" w garażu.

Pamiętaj, że (w przeciwieństwie do Seven Card Stud Hi / Lo i Omaha Hi / Lo) nie ma "kwalifikatora", najlepszy niski układ wygrywa całą pulę.

32 Card-Draw

Ta gra jest szczególnie ekscytująca, ponieważ wszystkie niższe karty od 2 do 6 są usuwane z talii, więc kończysz z wieloma wysokimi kartami i łatwiej jest zdobyć trójkę lub cały dom. Miej to na uwadze, kiedy grasz - Twoja ręka może być świetna, ale także ręce Twoich przeciwników!

  • Ta gra jest rozgrywana z graczami 2 na 5.
  • Żaluzje 3 - małe, duże i większe, gdy więcej niż gracze 3 (gracze 2-3 powracają do małych i dużych w ciemno).
  • Wymieniając karty, pierwszy gracz po rozpoczęciu rozdania (tak jak w przypadku losowania karty 5), ale w drugiej rundzie akcja rozpoczyna się po przejściu przez ślepotę (nie po rozdaniu). W pojedynku heads-up (tylko gracze 2) akcja rozpoczyna się od małej ciemnej.
  • Gracz może odrzucić maksimum kart 4.
  • Limit czasu na przebicie wynosi 10 sekund, po którym możesz tylko sprawdzić, zadzwonić lub spasować.
  • Rozebrana talia: karty o randze 2-6 są usuwane, bez względu na liczbę graczy w grze.
  • Asy mogą grać wysoko lub nisko, więc możesz mieć strita A-7-8-9-10 lub 10-JQKA.
  • Funkcja Parole pozwala graczom dzielić pulę (tylko 2nd runda obstawiania).
  • Więzi mogą być łamane przez garnitur.
  • Ranking kart w 32-Card Draw Poker jest inny.

Badugi

Względnie nowa odmiana pokera, która łączy w sobie cechy Texas Hold'em, Draw Poker i Razz.

Każdy gracz otrzymuje cztery karty, a najniższa ręka wygrywa - cztery karty o różnej randze i kolorze. W grze można grać maksymalnie sześciu graczy i rozgrywana jest z talią kart 52. As jest zawsze niską kartą.

Początek rozdania jest podobny do Texas Hold'em - dwóch graczy po lewej stronie rozdającego ma małą i dużą w ciemno. Następnie gracze otrzymują cztery karty, a gracz na lewej dużej ciemnej rozpoczyna pierwszą rundę licytacji.

Gra składa się z czterech rund licytacji. Podczas każdej z trzech rund rysowania gracze mogą wymieniać od zera do czterech kart. Po zakończeniu czwartej rundy licytacji pozostałe gracze odkrywają swoje karty poruszające się zgodnie z ruchem wskazówek zegara dookoła stołu. Gracz z najlepszą ręką wygrywa pulę.

Rankingi rąk (malejące)

  • Badugi to ręka, która ma cztery karty o różnej randze i kolorze, z których najlepszym jest 4-3-2-А.
  • Ręka z trzema kartami - składa się z trzech niesparowanych kart o różnych kolorach.
  • Dwuręczna ręka - ma dwie niesparowane karty różnych kolorów.
  • Jedna karta - wygrywa niska karta.

Najgorsze rozdanie w Badugi К-К-К-К.

Texas 6 +

Wszyscy słyszeli o tej nowej grze, która pojawiła się na stołach Macau, w których grają Ivey i Dwan, zwany Six Plus Hold'em. Na pierwszy rzut oka wygląda to na ekscytującą i atrakcyjną grę dla nowych graczy! To może być nowy Chris Moneymaker pod względem przyciągania fajnych graczy do gry online, a dobrze, jeśli wiesz, jak dobrze grać w Texas Hold'em, będziesz miał łatwe przejście do nowego trybu gry.

Główną różnicą w Texas 6 Plus jest liczba kart (36 zamiast 52) i siła kombinacji:

Texas 6 + może być rozgrywany przy pomocy zaledwie dwóch graczy, maksymalnie do dziesięciu graczy. Gra się z talią kart 36 (od 6 do Ace) bez jokera. Każdy gracz otrzymuje dwie karty zakryte. Te karty są znane jako karty własne. Następnie rozdający rozdaje pięć odkrytych kart wspólnych. Gracze mogą wykorzystać dowolne pięć kart do utworzenia kombinacji. Najlepsza kombinacja pięciu kart wygrywa pulę.

Zagraj terazhttps://pokerdom.com/

Aktywne bonusy

Całkowity: 4
soupWizardApi.init ('p21661p3144303pb6f5', 'p'); Bonus 1000R dla nowych graczy w Pokerdom ... 👁️ więcej >>

📁 Kategoria:

Stworzony:

Wygasa:

📁 Kategoria:

Stworzony:

Wygasa:

📁 Kategoria:

Stworzony:

Wygasa:

📁 Kategoria:

Stworzony:

Wygasa:

Nierzetelne bonusy

Całkowity: 0

Niestety, nie znaleziono bonusu w kasynie